Help Center
Terug naar website
Help Center
Terug naar website
Snel starten
Starten met Inserve (5 min)Hoe werkt ticketing (10 minuten video)
Algemeen
NotificatiesActiviteiten logHandtekeningTabel snelkeuzes en cockpitVrije veldenAutomatische back-upAccount types
E-mail
Mailbox uitlezenGraph APIIMAPIMAP Office365 werkt nietSMTP serverBevestigingsmails uitzetten
Ticketing
Ticket sjablonenTicketgroepenWerkbonTickets inplannen / verbergenEigen ticket statussenTicket typesTimerSnelle antwoordenTickets volgen
Assetbeheer
Assetbeheer
SLA beheer
SLA beheer
Contracten
ContractmoduleStrippenkaarten
Planning
Taken inplannen in Outlook agenda
Rollen en rechten
Rechten aanpassen
Rapportage
Export naar ExcelGeregistreerde tijdPower BITijdregel overzicht bij exporteren factuur
Klantportaal
KlantportaalAlle tickets binnen bedrijfFacturen en offertes in klantportaal
Abonnementen
Abonnementenmodule
Facturatie
Automatische facturatieFactuurregels CSV import
Integraties
Facturatiepakket koppelingDatto RMMTeamleaderE-boekhoudenGripp3CXWeFactHostFactN-able N-sight RMMBubble (Red Cactus)
API
API documentatie
Single Sign On (SSO)
Single Sign On (SSO) met Microsoft 365
Import templates
CSV import
FAQ
Afbeeldingen werken niet in Firefox
BETA
Automatische tijdsherkenning

Hoe werkt ticketing (10 minuten video)

In deze video wordt uitgelegd:

  • Inloggen
  • Cockpit
  • E-mail instellen
  • Tickets aanmaken
  • Verplichte velden bij aanmaken ticket
  • Communicatie via tickets
  • Interne notities
  • Taken
  • Tijdregistratie (handmatig of met timer)
  • Gebruikte artikelen
  • Facturatie

Alle video's

Bekijk alle uitleg-video's op Vimeo.

Powered by Product Fruits