SnelStart

Met de SnelStart integratie wordt je leven een stuk makkelijker. De producten en debiteuren worden ingeladen in Inserve. Hierdoor kunnen uren en producten op tickets geschreven worden, die daarna als verkooporders in SnelStart terecht komen.

Wat zijn de minimale eisen?

Je hebt minimaal het SnelStart inBalans pakket nodig.

Verkoop prijsnotatie in het artikelbestand

Verkoopprijzen in artikelbestand zijn exclusief btw.

Ik kan de integratie niet vinden?

Neem met ons contact op via support@inserve.nl. De module moeten wij voor je activeren voor hij zichtbaar is.

Hoe activeer ik de integratie?

  • Ga naar profielmenu > Instellingen > Integraties > Facturatiepakket
  • Klik op Koppelen
  • Selecteer de juiste administratie.
  • Ga terug naar Inserve.
  • Vink 'SnelStart synchroniseren' aan.
  • Klik op Handmatig synchroniseren.
  • Na een aantal minuten zullen de bedrijven en artikelen in Inserve te vinden moeten zijn.

Registreren van gebruikte artikelen

De productenlijst zal gebruikt worden bij het registreren van gebruikte artikelen, zoals hardware:

Registeren van uren

Daarnaast wordt de productenlijst gebruikt bij de activiteiten die gebruikt worden bij de urenregistratie:

Factureren

Nadat een ticket wordt gesloten, worden de artikelen en uren klaargezet op een conceptfactuur in de facturatiemodule. Voor het volledige proces, zie hier.

Na het exporteren van de factuur moet hij in SnelStart nog doorgezet worden naar een factuur, dat kan helaas niet automatisch wegens beperkingen van de API van SnelStart.