Met de Teamleader integratie wordt je leven een stuk makkelijker. De bedrijven, contactpersonen en artikelen worden ingeladen in Inserve. Hierdoor kunnen uren en producten op tickets geschreven worden, die daarna als concept-facturen in Teamleader terecht komen.
Bij het aanmaken van je omgeving heb je een facturatiemodule kunnen kiezen. Heb je dat niet gedaan, of wil je wisselen van pakket, dan kunnen wij hem voor je activeren als je contact met ons opneemt via support@inserve.nl.
Ga daarna naar Profielmenu rechts bovenin > Instellingen > Integraties.
De productenlijst zal gebruikt worden bij het registreren van gebruikte artikelen, zoals hardware:
Daarnaast wordt de productenlijst gebruikt bij de activiteiten die gebruikt worden bij de urenregistratie:
Nadat een ticket wordt gesloten, worden de artikelen en uren klaargezet op een conceptfactuur in de facturatiemodule. Voor het volledige proces, zie hier.
Klik na het aanmaken op 'Open externe factuur' en kunt hem direct aanpassen of versturen in Teamleader: