E-boekhouden

Met de e-Boekhouden integratie wordt je leven een stuk makkelijker. De producten en debiteuren worden ingeladen in onze helpdesk software. Hierdoor kunnen uren en artikelen op tickets geschreven worden, die daarna als concept-facturen in e-Boekhouden klaar gezet worden.

Ik kan de integratie niet vinden?

Neem met ons contact op via support@inserve.nl. De module moeten wij voor je activeren voor hij zichtbaar is.

Wat moet ik aanpassen in e-Boekhouden?

  • Log in op je e-Boekhouden omgeving.
  • Klik bovenin op Beheer.
  • Klik links op Instellingen.
  • Vouw het kopje Koppelingen uit.
  • Klik op 'Verder' achter API/SOAP.
  • Laat dit scherm open staan en log in op je Inserve omgeving.

Wat moet ik aanpassen in Inserve?

Ga naar Profielmenu rechts bovenin > Instellingen > Integraties.

Kopieer en plak de gebruikersnaam, Beveiligingscode 1 en Beveiligingscode 2 vanuit het e-Boekhouden scherm naar Inserve.

Vink het vakje 'e-Boekhouden synchroniseren' aan. Binnen 5 minuten worden relaties als bedrijven aangemaakt in Inserve, waarbij het debiteurnummer ingevuld wordt met de Code. Dit veld wordt gebruikt voor de synchronisatie naar e-Boekhouden toe, pas deze dus niet aan.

Registreren van gebruikte artikelen

De productenlijst zal gebruikt worden bij het registreren van gebruikte artikelen, zoals hardware:

Registeren van uren

Daarnaast wordt de productenlijst gebruikt bij de activiteiten die gebruikt worden bij de urenregistratie:

Factureren

Nadat een ticket wordt gesloten, worden de artikelen en uren klaargezet op een conceptfactuur in de facturatiemodule. Voor het volledige proces, zie hier.

De factuur is vervolgens terug te vinden in e-Boekhouden, en afhankelijk van de instelling 'Verstuur per e-mail' is deze al direct verzonden.