Met de e-Boekhouden integratie wordt je leven een stuk makkelijker. De producten en debiteuren worden ingeladen in onze helpdesk software. Hierdoor kunnen uren en artikelen op tickets geschreven worden, die daarna als concept-facturen in e-Boekhouden klaar gezet worden.
Neem met ons contact op via support@inserve.nl. De module moeten wij voor je activeren voor hij zichtbaar is.
Ga naar Profielmenu rechts bovenin > Instellingen > Integraties.
Kopieer en plak de gebruikersnaam, Beveiligingscode 1 en Beveiligingscode 2 vanuit het e-Boekhouden scherm naar Inserve.
Vink het vakje 'e-Boekhouden synchroniseren' aan. Binnen 5 minuten worden relaties als bedrijven aangemaakt in Inserve, waarbij het debiteurnummer ingevuld wordt met de Code. Dit veld wordt gebruikt voor de synchronisatie naar e-Boekhouden toe, pas deze dus niet aan.
De productenlijst zal gebruikt worden bij het registreren van gebruikte artikelen, zoals hardware:
Daarnaast wordt de productenlijst gebruikt bij de activiteiten die gebruikt worden bij de urenregistratie:
Nadat een ticket wordt gesloten, worden de artikelen en uren klaargezet op een conceptfactuur in de facturatiemodule. Voor het volledige proces, zie hier.
De factuur is vervolgens terug te vinden in e-Boekhouden, en afhankelijk van de instelling 'Verstuur per e-mail' is deze al direct verzonden.