Instellingen

Hieronder leggen we de verschillende instellingen uit betreft service management.

Algemeen

Ticket referentie formaatWelk format er gebruikt wordt voor de ticket referenties. Gebruik de magische velden om te prefixen met jaar, maand en/of dag.
Ticketnummer lengteHoeveel tickets verwacht je per maand? Meestal is 3 genoeg, in sommige gevallen 4.
Vragen om tijdregistratie bij sluiten ticket?Moet er gevraagd worden voor een tijdregistratie bij het sluiten van een ticket?
Ticket automatisch sluiten bij geen antwoord na x dagenNa hoeveel dagen moet de ticket gesloten worden als de status 'Wachten op reactie' is? Laat leeg om niet automatisch te sluiten.
Wijs de ingelogde behandelaar automatisch toe bij het aanmaken of beantwoorden van tickets als deze nog niet is toegewezen.Als je een ticket aanmaakt of een ticket beantwoord die nog niet toegewezen is, wordt de ticket automatisch toegewezen aan jou. Zet dit vinkje uit als je dat niet wilt.

Ticket velden

Kies gemakkelijk welke velden standaard zichtbaar moeten zijn bij het aanmaken van een ticket. Welke velden verplicht zijn of snel aanpasbaar in een ticket.