Tabel snelfilters

Met name bij tickets heb je vaak filters die je wilt hergebruiken. Denk aan 'alle tickets gepland op vandaag', 'alle openstaande tickets', 'tickets die een week geen antwoord hebben gehad', enzovoort. Met de snelfilters kun je de indeling van kolommen én de ingestelde filters opslaan onder één knop.

Standaard zijn een aantal snelfilters al aanwezig bij het aanmaken van de omgeving. De snelfilters zijn omgeving-breed, dat wil zeggen dat alle behandelaars dezelfde snelfilters zien, en dat wijzigingen van toepassing zijn op iedereen. Standaard hebben alleen beheerders de rechten om deze aan te passen.

Snelfilter toevoegen

  • Stel eerst je kolommen op je gewenste indeling in door op de knop met het tabel-icoon te klikken.
  • Klik op de ... boven de tabel van tickets (of elke andere tabel) en kies voor Voeg snelfilter toe
  • Zie je deze knop niet? Dan heb je de rechten niet. Zorg dat je 'table-presets.store' in jouw rol beschikbaar hebt, of vraag de beheerder:
  • Geef een duidelijke naam aan je snelfilter:
  • Kies de stijl van de knop bij resultaten. Deze stijl wordt toegepast als er meer dan 0 resultaten zijn met het filter van de snelfilter, zodat je makkelijk kan zien waar nog actie op ondernomen moet worden:
  • Klik op Opslaan om het als gewone snelfilter toe te voegen.

Snelfilter aanpassen of verwijderen

Mocht je een snelfilter willen verwijderen, de naam aanpassen of de volgorde veranderen, klik dan op het tandwiel icoon boven de tabel van tickets.